#113 OOTD: TENNIS SOCKS WITH HIGH HEELS

Mun tän kesän rakkaus on kyllä ehdottomasti olleet lippikset! Oon lähinnä käyttänyt mun mustaa glitter-lippistä, joka näkyi edellisessä OOTD -postauksessa, mutta muun asun niin salliessa oon laittanut päähän tän söpön vaaleanpunaisen lippiksen! Toinen tän kevään ja kesän suosikkeja on kyllä olleet tollaiset pienet olkalaukut. Mulla ei taidakaan olla taskuja enää missään muissa vaatteissa kuin talvitakeissa, joten olkalaukut on kyllä tulleet tarpeeseen. En myöskään ole niitä ihmisiä, jotka tykkää kanneskella käsilaukkua ympäriinsä, joten olkalaukku on kyllä mukavan huomaamaton kaveri.

Päätin myös tässä asussa yhdistää sandaalit/korkokengät tennissukkiin! Vielä muutama vuosi sitten en todellakaan olisi yhdistänyt näitä kahta mistään hinnasta keskenään, mutta nyt tykkään siitä miltä ne näyttää yhdessä. Jotkut avokkaat sopisi ehkä vielä paremmin tennissukkien kanssa yhteen, mutta sellaisia ei tähän hätään ollut.
Itseasiassa mulla ei vähään aikaan ole edes ollut korkokenkiä, mutta nyt keväällä ostin omia ylioppilasjuhlia varten nää mukavat Vagabondin sandaalit. Malli on Beatriz ja värinä on rose pink mokkanahalla. Totta puhuen nää on jo mun kolmannet kengät kyseiseltä brändiltä ja en ainakaan toistaiseksi ole pettynyt niiden kenkiin! Tekisi vielä mieli ostaa jotkut avokkaat tai ainakin nilkkurit syksyä varten, haha.

Tennis socks with high heels! Not a special combination nowadays since the tennis socks are a trend currently. I'm not sure if this look is a sporty or not but at least it's cute, haha. Anyway, you can find more photos of this look from my Instagram!

Hat H&M Shoes Vagabond Shirt H&M Bag Monki Skirt H&M Socks Monki
all photos taken by Ino       

2 comments:

  1. Ihanan pastellimainen asu! :> Muhun on kieltämättä jo pidemmän aikaa iskenyt se, kun ihmiset yhdistävät tennisukat sandaaleihin tai tuon kaltaisiin korkkareihin... Mulle tulee niin 90-luvun viba sellaisesta kokonaisuudesta, mutta se on aina vain plussaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Mun oma lemppari on ehkä jotkut värikkäät avokkaat tennisukkien kanssa, mut totta tuo, että tulee menneet vuosikymmenet tosta yhdistelmästä mieleen. :D

      Delete