#107 OOTD: STRIPES & DENIM JACKET

Tällä kertaa mun omaa naamaa, pari asukuvaa ja höpötystä suomeksi! Ajattelin, että voisin alkaa postailemaan tässä kesän mittaan omia asukuvia tänne blogiin. Katotaan miten käy; saanko julkaistua näitä tätä yhtä postausta enempää (lähinnähän näissä asukuvissa on just se, että kuka kuvais mulle asukuvia kun kukaan kaveri ei asu edes samassa kaupungissa... :D). Joka tapauksessa tuun julkaisemaan kyseiset postaukset aina otsikolla "OOTD: ...", joten voitte sitten jättää ne lukematta, jos kyseiset postaukset ei teitä aihepiiriltään kiinnosta.
Nää kyseiset asukuvat on niinkin kaukaa kuin huhtikuulta. Näiden ottaminen oli kyllä pienen tuskan takana, koska tuuli aika paljon kuten kuvistakin näkyy. Tykkään kuitenkin tästä asusta niin paljon, että oli pakko jakaa teillekin kuvia siitä.

Mun tyyli on kyllä muuttunut hirmuisesti yläaste-ajoista (2011-2013) tai edes lukion ekalta luokalta (2014-2015). Siinä missä olin yläasteella tomboy siilin kera, niin abivuotena aloin ostelemaan hameita ja muutenkin naisellisempia vaatteita. Lisäks jotenkin tän hetkinen valtavirtamuoti matchaa paremmin mun oman tyylin kanssa kuin vielä pari vuotta sitten. En kuitenkaan edelleenkään koe pukeutuvani ns. massan mukaan, vaan on tässä silti jotain ihan mun omaa.
Oon kyllä saanut tässä teini-iän aikana tosi paljon vaikutteita mun tyyliin Aasiasta (lähinnä Etelä-Koreasta ja Japanista). Jotenkin myös tuntuu, että ne on siellä eurooppalaisia muodissa niin paljon edellä (esim. verkkosukkahousut oli jo pari vuotta sitten in sielläpäin). Oon myös jostain syystä aina pyrkinyt välttämään "massan mukaan pukeutumista", haha.

Mutta joo, sellaista höpinää omasta tyylistä tällä kertaa! Onko teillä jotain mistä ootte saanut paljon vaikutteita teidän nykyiseen (tai menneisiin) tyyliin? Tell me! ^^'

Hat Spirit Store Jacket 2nd hand Pins H&M Shirt 2nd hand Bag Glitter Skirt H&M Tights H&M Shoes H&M
all photos taken by Ino       

4 comments:

  1. Ihana asu, etenkin nuo sukkikset ovat todella kivat! <3 Tykästyin myös sun persoonalliseen blogiin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne on munkin lempparit tästä asusta! Harmi vaan, että onnistuin jo rikkomaan ne... :D
      Kiitos paljon kehuista!! <3 ^^'

      Delete
  2. Grau, mitä ilmeitä~!
    JA hmm.. on se kumma vaikka itse saa kuinka vaikutteita sieltä kpopin puolelta niin se ei paljon tyylissä oo näkyny ennen tätä vuotta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ehkä et oo vaan päässy toteuttamaan ittees aikasemmin? :D

      Delete