#069 DON'T LET THEM FOOL YOU GIRL

Model: Eevi

Halusin vaan tehdä tällaisen täytepostauksen, jotta saisin postattua muutamia yksittäisiä kuvia tänne. Kirjoitan myös pitkästä aikaa suomeksi, koska tuntuis jotenkin oudolta kirjoittaa tällaista random kuulumispostausta englanniksi. Mutta joo, mitäs tässä. Oon vaan yrittänyt tulla toimeen koulun kanssa (alotin muuten mandariinikiinan opettelun tossa vuoden vaihteessa ja oon ihan innoissani!), malttamattomana odotan muutamaa matkaa (ensimmäinen onkin jo nurkan takana, postausta siitä tulossa myöhemmin) sekä "paria" photoshoottia toteutuvaksi. Tulispa jo kasvit esiin tuolta mudan ja kuolleiden lehtien alta.

Onneks kouluvuoden viimeisen jakson pitäis olla chillimpi ja mulla alkaa kuviksen valokuvauskurssi. Saa nähä onko siitä mitään suurta hyötyä vai tuunko vaan stressaamaan sen takia. On kyl muuten ollu aika luovat fiilikset viime aikoina; sain jopa tuunattua ittelleni farkkuhameen äitin vanhasta maksihameesta! 

Sanokaa toki jos haluutte kuulla lisää mun kuulumisia täällä blogin puolella. Oon vaan jotenki alkanu vierastamaan niiden jakamista tänne, ellei mulle oo tapahtunu jotain tosi merkittävää, mutta kuuntelen kyllä postaustoiveita ja saatan jopa toteuttaa niitä.


OH MY GIRL — LIAR LIAR

Photos are taken in 25th of February 2016.
© Eevi       

2 comments:

  1. Yääh kuinka ihania kuvasia, varsinkin uutena ullatuksena tuo alimmainen fyygis! <3 ;;

    ReplyDelete