#052 THE BEST PHOTOS FROM INSTAGRAM

Aka muutama hyvä kuva, jonka oon kännykällä saanut napattua. Luurina mulla toimii uskollisesti (ja hyvin) jo kolmatta vuotta iPhone 4S (tosin myönnän kuolaavani kutosta kameran paremmuuden vuoksi). Muokkaukset teen lähes aina pelkällä Instagramilla, eikä mulla oikeestaan ees ole ladattuna kännykkään mitään muuta kuvanmuokkaussovellusta.
Usein, kun muokkaan kuvia instaan, laitan siihen aluksi perusasetukset, eli terävyys, kontrasti, kirkkaus, kylläisyys jne. jne. Tän jälkeen saatan säätää 'lux' toiminnolla kuvaa tarpeen mukaan ja vasta sitten heitän siihen päälle filtterin, jos heitän. Filttereistä useimmiten nykyisin käytän varmaan Aden:ia ja Inkwell:iä, mutta tosiaan riippuu ihan kuvasta, mikä siihen sopii.


Oon huomannu, että kännykällä tulee kyllä otettua paljon enemmän spontaaneja kuvia, toisin kuin järkkärillä. Johtunee tosin siitä, että kännykkä on aina mukana ja järkkäri ei. Ja tuskinpa kukaan nyt lähtee suunniteltua photo shoottia kuvaamaan kännykkäkameralla (:D). Lisäks oon vähän muutenkin laiska ottamaan "turhia räpsyjä" järkkärillä, joten kännykkä on siihen hommaan mitä mainioin.
Ja tosiaan, Instagramista löydyn myös nimellä @fuukaron

The best photos (from Instagram) that I've taken with phone. Instagram: @fuukaron

No comments:

Post a Comment