#041 UP&DOWN

9MUSES — CHOICE

Koeviikko selätetty, uusi (kiireisempi) jakso taas menossa. Ehkä jopa parempi niin, että mun päivät alkaa samaan aikaan ja on semi pitkiä. Enkä aamulla jää niin helposti sänkyyn nukkumaan (kolmas jakso, köh). Oon kai outo, mutta kurinomaisempi/täydempi lukujärjestys sopii mulle paljon paremmin kuin sellainen, jossa on hyppytunteja ja myöhäisiä aamuja. En vaan osaa pitää ittelleni kuria samalla tavalla, jos mulla on joka toinen aamu kasilta ja joka toinen kymmeneltä. Silloin jään vaan kasin aamuina kotiin nukkumaan ja motivaatio laskee. Ei hyvä siis.

Sain muuten myös töitä! Palkka nyt ei oo mikään päätä huimaava, mutta tykkään siitä, että tätä on vaan muutama päivä viikossa, saan tehdä töitä omaan tahtiini (tietty on deadline, mutta ei mikään hirmu tiukka) ja kaiken lisäksi kotona. Ja saan myös liikuntaakin, lol.

A new (busy) period in high school. I got a job, and life goes on.

4 comments:

  1. Mä ymmärrän ton tavallaan eikä se tee susta outoa (no jaa jos mietitään että mulle ei oo outoa niin.. xD) koska mullekin sopii täydet paremmin, laiskistun kun on hyppyjä yms. enkä tee yksinkertasesti mtn. Ja onnea töistä!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, joo en vaan osaa pitää kurii ittelleni, nii hyvä et se tulee jostain muualta. :D
      Ja kiitos! ^^'

      Delete
  2. Tuttu tunne tuo jos kaikki aamut ei ala samaan aikaan. Meil onneks on täs jaksos sillee et ekat kolme päivää on kaikki kasin aamui. Sit torstain on kymppiin ja perjantaina ysiin nii se ei sillee paljoo sekota aamuja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onnee, teillä menee just tolleen hyvin, koska toi ei esim. toimis päinvastoin ku sit haluis loppuviikosta jäädä kotiin taas nukkumaan. :D Mutta joo, samaan aikaan alkaminen on vaan hyvä asia.

      Delete