#014 Kikucon 2014

Kai mun sitten pitäisi taas postailla, meh. Anygays, olin siis 17.05 Kirsikkakukkaconissa aka Kikuconissa, Turussa. Alunperin piti olla koko viikonloppu, mutta päädyin sitten sunnuntaina nukkumaan ja pelaamaan Simsiä Midolla, hehe. 
Oli kuitenkin ihan kivaa silloin lauantaina, hengailin Midon ja sen kavereiden kanssa, eipä sen kummempaa. En edes ostanut mitään, meh. Muutaman kuvan sentään onnistuin ottamaan, joista osa on oikeastaan Midon ottamia.

Huomatkaa nakkivene.


Ps. Arvatkaa oliko kuuma tossa asussa?
Eipä mulla sen enempää Kikuconista... Tässä kahen viikon aikana oon ehtiny olemaan Inon kanssa ja tapasin tossa keskiviikkona (28.05) mun ylä-asteen (luokka)kaveria Jenniä. Oli kiva nähdä vuoden jälkeen ja vaihtaa kuulumisia ja syödä ja shoppailla, haha. Sain jopa ostettua napapaidan, what the hell. Kummallisinta oli, että se istuu niin hyvin mulle ja parasta on se, että se makso alen takia vaan 5€, joten why not, vaikka printti onkin vähän omituisen näköinen (imo olisin ite suunnitellut paremman, eiku), mutta väliäkö tuolla. Laitan siitä todennäköisesti jotain kuvaa tänne blogiin jossain toisessa yhteydessä.

Yritän (huom. yritän) päivitellä vähän useammin, vaikka jotain turhuuksiakin sitten, jos asiaa ei ole. Nyt kuitenkin jatkan "vanhojen" ja hyvien biisien yöpopitusta, tässä teillekin yksi.

BIGBANG —LAST FAREWELL

No comments:

Post a Comment